Khamis, 8 September 2011

hello september ! SAYA JATUH CINTA LAGI !

hello september <3

hi people , do you miss me ? so long time not updates blogger yarr . yeahh sebab da forget ba paswood blog ini .. hahaha . ok mulakan cerita la . saya telah jatuh cinta eyhhh ... aisehhh tapi tkt cinta tapuk sebelah tgn . and now i swear tht i can forget christoper  already , yesss ! akhirnya . sbb jejaka idaman saya ni sama seperti perangai christoper ba .. pada 6 september 2011 dia telah mengatakan bahawa dya sayang saya .aww ! so sweet <3 hell man ! hehe bgus la kan . tapi pastu saya x bgtau jawapan nya sampai la hari ini dia x texting me ! hissshhh ! damn . I MISS HIM okay ! by the way , i really happy ~ kalau jadi kwn saja pun saya boleh terima dan kalau kwn pun hubungan akan berterusan kan ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan